03.01

hej bloggen,
hittade ingen garderob, sucket.
har inte gjort nått idag typ, varit och letat garderob då,
och handlat mat, yeeee. men min systers hund har fått valpar!
naaaawie, ska åka och kolla på dem imorgon kanske,
hon fick dem igår ithink. och valparna var inte planerade elle nått
rocky hade bara satt på henne, haha.
rocky är världens sötaste hund, älskar honom,
han är en rottwailer, stavning?
och laika är schäfer, ih min lilla laikisbebis.
iallafall, har fått upp två tavlor.
juste, gad va sämst jag är!
jag har väll inte berättat att jag flyttat till huskvarna?
eller har jag det..? iallafall, nu vet ni(:
millan ska till turkiet =( kommer sakna klenisen =(
aja, här kommer bilder sen dagen typ?
mobilbilder eftersom min kamera är pajj..




hahaha, juste, jag åkte buss med min snutti igår,
hahah hon va livrädd, så söt asssååå!



haha, fyfan va ful asså! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0