idaälskling

hehe. kunde inte hålla mig, :)
det kliade i fingrarna, så måste skriva lite.

idag, så var jag på stan med ida.
köpte lite saker, kanske kommer bild imon.
träffade jonna och nicole med, <3<3
orkar inte förklara vad vi gjorde,
men dagen var otroligt bra!
ida och jag fick våra dampattacker på varann.
och jag är skadad.. hon satt på mig i hennes rum på golvet..
yeye. inte misshandlad varje gång jag kommer från familjen
greverius? :) gillar dem ändå :D
men några bilder på mig och ida från stadium. enyoj förfan:)
för vi är snögga :)




puss, jag älskar dig!






de va allt:)

det du inte vet skadas du inte av älskling ;)

Kommentarer
Postat av: idadencoooola

hahahahahahaah, vi är störda :D

hahaha , men halllo , du tog en bild som du inte fick titta på ju ;O

var ju tvungen och straffa dig :)

hihi ,

bästäruuu bejbiii <333

jag älskar dig ´(L)

älsklingsvänennen min <3

2009-08-11 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0