komplex

komplex - nästan alla har det, själv har jag komplex över min näsa. haha, jag har en potatisnäsa(: i början av sjuan höll jag jämt för den och tänkte jämt på den. men för ett tag sen byggdes mitt förtroende upp, jag slutade tänka på den, alltså, utan min potatisnäsa, haha så hade jag ju inte varit riktigt jag? och nu märker jag inte av den längre, tänker nästan aldrig på den. jag mår så mycket bättre nu, innan mådde jag ju skit, för jag verkligen hatade min näsa, men jag kan ju inte säga att jag älskar den eller gillar den heller, jag har bara lärt mig leva med den. fast mer än min näsa då, så har jag inte några komplex, de flesta jag känner har komplex över sin mage eller sina lår? själv älskar jag min mage och mina lår, haha. men jag ska inte säga nått, been there done that. umgicks väll med fel folk innnan, eller inte fel fel, men de skapade mina komplex åt mig, de sa typ saker som; du ser fet ut idag, borde du verkligen äta mer? och jag blev nertryckt somfan, men då hade jag komplex över min mage och mina ben, fattar inte varför? jag vägde 31kg i sexan? medans dem vägde 45kg, så jag fattade inte varför de klagade men ändå? men jag slutade umgås med dem, och då försvann mitt komplex över magen och låren direkt. :) min bestis har fan komplex problem, haha. hon är sjuktsmal och tycker hon är fet? fatta att jag lackar på henne ibland (: så ibland när hon säger typ; jag är fet. så brukar jag svara mhh, aha.. och hon har slutat nu, det kan komma upp nångång, när hon får sina raseriutfall; MEN MINA LÅR SER FAN FETA UT I DEM! haha. :p men eftersom jag alltid svarat mhh aha, så har hon ju slutat nästan somsagt. bra det, för bestis är verkligen perfekt, och fin. älskardig stördo! <3




bild sen idag.

Kommentarer
Postat av: <3

grymt bra skrivet!

<3

din blogg är så jävla bra asså! :D:D:D:D:D

2009-08-07 @ 01:03:20
URL: http://anniiisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: aw, tack, fan va gullig du är! :)

2009-08-07 @ 01:04:06
URL: http://hejisabellas.blogg.se/
Postat av: linnbestis

du är perfekt;o<3



hahha aa jag har ju mina kompleex men inte lika mkt som förr eller hur?(:loveyouina<3

2009-08-07 @ 01:08:18
Postat av: Anonym

du är finast :)<3

2009-08-07 @ 01:29:07
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: linda nordwall

bra skrivet gumman!

du har rätt, man ska vara nöjd med sig själv :)

oh du, du är perfekt :*

2009-08-07 @ 13:16:22
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: izabella

jag gillar det du skrev här, du har rätt till tusen!

2009-08-07 @ 17:19:33
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0