plutti ;*

hej, och förlåt
vet att jag suger på att uppdatera, men så är det.
kommer nog bli mer aktiv när skolan börjat, :)
idag så vaknade jag klockan treee. :o sen har jag varit och shoppat med farmor, hittade typ inget, så blev bara ett par jättesöta jeansshorts. sen fikade vi hemma. och sen när farmor och farfar åkt hem lagade jag mat. pyttipanna och stektägg, haha det ända jag kan göra typ. sen gurka och körsbärstomater jämte, iallafall. ska ta på mig min adidas tröja och byxor och gå ner och köpa godis och hyra film :) millan sa att jag skulle ringa henne innan, så det får jag ta och göra också, kanske hitta på nått med henne, vi får se,
men iallafall, gårdagen;
millan och jag åkte upp till stensholm, träffade adam, och linus? aja, vi kollade på twilight, sen lite på wallander, efter de så åkte jag hem vid tre tiden, millan sov över med adam, kan tillägga att ingenting hände, så ja, alla kangå och dö:)


igår ithink, &&' osminkad yeye,



nu ska jag hoppa in i duschen. pusss
juste, ida älskling är hemma nu! big looooove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0