rubrik?

hej bloggen, :)
är i min nya lägenhet, älskar den :D
förlåt för jag inte skrivit på hundra år. men iallafall
ska lägga in bilder sen grebbestad, enyoj förfan :D



beeeestis i bilen!


det va rätt dåligt väder när vi kom dit,


jag och syster,


massa äckliga maneter på ett ställe,


syster och jag, havet va asguuutt :D


sen skulle vi åka båt, HAHAHAH shit asso.


sötis och ja. inte finaste bilden, men iallafall.


jag och syster,

,
gaaaaash, så jävla snygga är vi asså...


bestis,

helveteskapet förfan :D där självaste ronjarövardotter hoppade, :)


gullrumpor, :D


<3<3<3


mitt liv!

asså nu orkar jag inte mer, blogg.se är segt som fan nu,

pusssciao


Kommentarer
Postat av: linn

aaw älskling, jag älskardig, saknardig redan

min lilla mussnopp :)

2009-08-01 @ 20:40:37
Postat av: Anonym

är din lillasyster adopterad ?<3

2009-08-02 @ 21:46:36
Postat av: din alicia

fan va läskigt, jag har också varit där, hahaha exakt jag bodde i ett av husen där på bilden du har tagit på bryggan :D hahahah coolt :) kramkram<3

2009-08-07 @ 12:06:27
URL: http://reewind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0