haha, så pinsam!

ska bara svara på en fråga :p

är du fjortis?det verkar så på alla dina bilder nästan...
sv, haha, ne jag är inte fjortis,

snälla tycker du mina bilder är fjortisaktiga?


okej, väldigt ful bild på mig, men vafan?
vart är dem vita läpparna? mitt fluffhår? min fjortisrand?
mina ihop kladdade ögonfransar? vart är det kritvita runt ögonen?
hahaha. du har så jävla fel.


liknar detta mina bilder? skulle fan inte tro det.



jag har ingenting som dem brudarna på bilderna har.



nu ska jag till brandon, chris och emily,
måste gå till bussen nu, pusssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl ;D

2009-08-07 @ 01:17:58
Postat av: Anonym

säger det med alla kallar mej fjortis med aso hallå?? du är ingen fjortis du är sötast! <3

2009-08-07 @ 13:33:49
URL: http://melinaholtz.blogg.se/
Postat av: izabella

håller med, folk vet lixom inte vad fjortis är ;)

söt är du :D och din blogg är grymt fin! :)

2009-08-07 @ 17:27:29
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0