ensam hemma,

hej bloggen,
vaknade kl 17.17 idag.
yeye? hatar att jag inte kan vakna på morgorna.
men det ska bli ändring på det.
har inte gjort så mycket, har snackat i telefon
med bestis!
sen msn och sådant, tänkte svara på frågorna idag.
är ensam hemma tills kl 00 idag, usch hatar vara ensam hemma
jag bor ju lixom på landet, HELVETE!!!!!


(20 minuter senare :D)
förlåt, men hela mitt jävla fönster lös upp utav en blixt, och det va läääääääskigt, jag hatar åska. så jag ryckte ur internetsladden och alla andra sladdar, så nu sitter jag här med min hund i sängen, har tänt ljus och hämtat ficklampa, haha. men ska ''laga mat'' nu pusssie.



saknar min kise, <3
iloveyou.

Kommentarer
Postat av: issa

sv: tack desamma verkligen!:D

2009-07-23 @ 18:58:38
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fräck hon va då.

2009-07-23 @ 20:14:23
Postat av: linn

hihi vilken ful bild, men jag saknar dej oxå kissssssssssw,

2009-07-24 @ 00:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0