fööööööööööööööööööööööörlåt!

förlåt för jag inte bloggat.
men har inte haft tid eller ork,
men jag lovar, ska bli bättre på det här! :)

lite kort om gårdagen, `v
det började med att jag är uppe hela natten, yeah lyckat! sen åka till mormor kl sju på morgonen, sooover där lite, sen självklart messar l'bv, och väcker mig, men ja somnade om rätt så lätt efter det. men sen försover jag mig, så upp och sminka mig och kamma mitt ''väldigt vackra hår'' *ironi. sen springa ner till centrum, sen l'bv bombar sms, men när jag kommer till june så går vi till donken, väldigt lamt, kommer inte änns gå in på det. haha. fyfan vad jag flabbade. lasse är bäst! och kan alltid få mig att skratta, det är därför du är bäst och så jävla speciell bv, <3 men iallafall, åt inte mycke, vet inte varför, men vi satt där och lamade oss, sen går vi till stadium och där ah, ni förstår väll att vi lamade oss? ;> men sen mötte vi cindy utanför! gash, saknar dig baby, vi gick till kicks, där inne provade jag illrosa läppstift, sen ville ja inte ha det så kletade bort det, hehe smart? så jag va rosa runt hela munnen fick stå och gnugga 1000033348år. men de gick bort sen, efter det blev det parkbänk nästa! vi satt där ett tag och cindy och jag snackade om alla jävla minnen vi upplevt med varann, shit, alltid kul med dig älskling, saknar oss. men efter 1aug ska det bli ändringar på det. men vi skulle till donken igen eftersom cindy klagar över att hon mååååååste ha cocki coli :D när vi kom in där fick jag typ hjärtstillestånd, lisaaälskling kom springades imot mig, och jag flyger bakåt, på en gammal tant, hon bara MEN VAD I HELVETE!?.. hahah. saknat lisa somfan :( ! och kramade fridasötnos också, mycket saknad på den sötnosen också :( men iallafall, sen köpte jag jordgubbar, :) och vi satte oss vid lillhamnen, och så, aw, cindy och lasse(L) sötaste kärleksparet. :) men iallafall, sen june, satt där och gjorde inget i 2 timmar typ, (: sen tappade jag min tia så den rullade under en hunds mage när den låg där och sov, haha vågade inte hämta den så vi satt där en halvtimme typ och väntade tills hunden gick bort, men tillslut frågade jag killen som hade hunden, så fick jag min älskade tia :D sen åkte jag och lasse hem, snackade om kärlek och allt, :p du är bäst åberg, men iallafall. det var den dagen (:




innan jag stack ner till stan för att möta lasse.
ser översminkad ut, men det är nya inställningen på kameran som är så. :)


banan ville inte vara med på biild :)

bästa vän' <3

lamefula bilder :) men visst börjar mitt hår bli lite halvlångt? :) på högra bilden går ju håret ända ner till min hand, (: *happyface


yummiiiiiii. :D


, <3

finaste,

orka inte mer nu :)
<3

Kommentarer
Postat av: sanna :)

naaaw va söta lasse&cindy eh :D

2009-08-03 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0