hatar att packa!

hej bloggen
klockan är 04.40 och jag
håller på att packa, men är klar nu
tror jag..  men iallafall
här kommer det jag ska ha med mig, :)
har massa kläder i tvätten också,
så det blev ingen bild på det.


♥ 2 svarta linnen ♥ 2 vita linnen ♥ ett randigt linne
♥ ett ljusgrön linne ♥ en rödrosa tuptop ♥ ett lång rosa linne


♥ fyra fula shorts


♥ jeans, + ett par andra som ligger i tvätten


♥ 6långa linnen/klänningar

   
♥ oversizetröja,♥ vanlig långarmadtröja,                                       
♥ konstigtröja ♥ blå kofta ♥ siki jacka :p
♥ svart och vitt linne ♥ blårandig t-shirt


♥ kungsängsskolans fotboll tröja
♥ blonelid swe tröja


♥ trosor såklart, inte alla jag ska ha med mig, fler är i tvätten.

      
♥ sminkborttagningsmedel                        ♥ plattång ♥ smycken ♥ väskor
 ♥ ansiktsmasker ♥ torrschampo              ♥ parfym   ♥ toffsar&spännen
♥ tandborste ♥ parfym                                  ♥ kam ♥ nagellack ♥ HAHA simglasögon
♥ nagelfärgsbortagningsmedel                 ♥ batterier ♥ plånbok
♥ hudkrämer ♥ deo ♥ hårspray                    sen är det tusen grejer till. :)

pusssssssie.

Kommentarer
Postat av: josef

vem vare som va fjortis? xD

2009-07-24 @ 11:46:09
URL: http://jkpgalmost.blogg.se/
Postat av: nicolesvenson(:

gah, din blogg e so bra!;o

jag elskar att lesa den. och ta aldrig bort bloggen:@ <3<3

2009-07-25 @ 21:38:46
Postat av: Kissie

Du är så JAG. Sluta härma mig :O :O :O

2009-08-07 @ 14:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0