hej, jag har tråkigt.

-Ställ in musikspelaren på shuffle (blanda)
-Tryck framåt efter varje fråga
-Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)


1. Hur mår du idag?
beutiful

2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?
missing heart

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?
det är så synd att du är så söt. ´(HAHA. visste inte att ja hade den x)

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
call me

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?
fest hos mig

6. Hur är det med kärleken?
mina tjejer vill festa

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
wordplay

8. Hur mår dina vänner?
the best i ever had

9. Tycker dina vänner om dig?
take a bow

10. Hur ser folk dig som?
a drop in the ocean

11. Spanar folk in dig?
takin' back my love

12. Är du bra i sängen?
bäscht

13. Har någon sexfantasier om dig?
living to love you

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?
bästavänner ( min och linns låt förfan :D

15. Hur kommer du dö?
 nuttin

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?
broken strings

17. Vilken är din oturslåt?
run away

18. Vilken är din turlåt?
min vackra tjej

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
fuck dig    

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
heartache on the dancefloor

21. Hur är det med ditt liv?
standing solider

22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?
love story

23. Vad ska ditt första barn heta?
la gasolina

24. Hur kommer ditt liv att bli?
inget kan bli som förut

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
pina colada boy

26. Hur kommer sommaren bli?
bille jean

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?
be with you

28. Kysser du bra?
day 'N' night

29. Mår din kropp bra?
freedom

Kommentarer
Postat av: Anonym

:))))

2009-07-19 @ 20:43:34
Postat av: josef

Hur ser folk dig som?

a drop in the ocean



HAHAHA populär elr XD

2009-07-19 @ 21:45:12
URL: http://jkpgalmost.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till josef: hahahahahahahah inte för jag fattade men ah :D

förklara på msn x)

2009-07-19 @ 21:56:57
Postat av: Anonym

/ isssaa :)

2009-07-19 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0