jag förstår knappt själv vad jag håller på med

hej nattugglor.
sitter och kollar efter grejer på internet.
har hittart sjuktfina klänningar från nelly.se
sen hittat ett par skor från skopunkten.
ska se om dem är kvar när jag går på stan imon
elle idag, eftersom klockan är 02.27 nu
här kommer bild på några av klänningarna jag hittade.


vill köpa 3;an, men får vänta tills imon, för jag vet ju hur det blir när jag beställer
massa saker utan att mamma vet det. om du läst mina gamla bloggar förstår du nog. haha.


sen ett par vanliga vita skor. inga märkvärdiga, :)



webbade med josip innan, aw, saknat dig bebyyyy ;*




men seriöst nu.
nu ska jag sova.
eller.. ska bara hämta en macka och multivitamindryck :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitten klännignen var snygg:)

2009-07-20 @ 03:12:11
URL: http://sarahcollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0