svar på frågestunden

NU KOMMER SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN :)


har du haft sex med pk?
svara ärligt,

sv; om du säger pk förmodar jag att du menar pontuskällberg elle nån? och det har jag verkligen inte:)


har du löshår? <3
sv; nej det har jag inte (:


pöjkvän? ;)
du är söt <3;)
sv; nope


Vad tycker du är meningen med livet ?
sv; okej jag suger på såna här frågor, men att leva det ut till fullo?


tycker du om skåningar? Kram!
sv; seriöst, skönaste folket i hela sverige, haha. ne men jag älskar skåningar, :)


Vad använder du för smink dagligen?:)
Favoritplagg?
Vilken av dom 'större' bloggarna som är lite äldre gillar du bäst? t ex: kenza, stina-lee, blondinbella osv..:)
sv; jag använder inte smink varje dag, men när jag använder är concealer, dream mousse, puder, eyeliner, vitkajal sometimes, rouge och maskara.
mitt favoritplagg är nog, mjukis, :p
kenza har börjat bli lite tråkigt, och blondinbellas blogg suger.. men det är nog stinalees, :)


Är du svensk?
Mede tanke på dina mörka ögon.
sv; jo, jag är svensk.


Är du nöjd med ditt utseende? :)
sv; ah det är jag nog, ibland iallafall :)


hur mycket väger du?
sv; 39kilo,


vem e du på g med, eller vem gillar du? :D <3
sv; jag är inte på g med nån, men jag kan säga på msn vem jag gillar carro :)


Dina ben är sjukt fina & Smala!
vill också ha de!!
Hur gör du? äter du nyttigt ? äter du godis chips å sådana saker? tränar du ?

skulle vara VÄÄLDIGT TACkSAM FÖR SVAR (=
(sett dig på stan med shorts ;) )
sv; aw tack! :) jag gör ingenting? jag äter hur mycket skräpmat somhelst, och jag tränar inte heller. alla tror jag håller på och bantar, men snälla jag lever förfan för mat, :D det går i generna att inte gå upp i vikt av sånt, ni ska se min familj ;p


vilka bloggar läser du? :)
vilken skola går du på?
hur gammal är du?
vem är din allra bästa vän?
sv; jag läser, paows, dessies, kissies, amirs, paulinas, sebbes, krilles, kenzas, lillies och stinalees.:)
jag ska börja på ad,
jag fyller 14 om några veckor,
min allra bästavän är linnmånsson, <3


snabbfrågor:
blått eller grönt ?
tidning eller bok?
elvis eller elton john?
villa eler lägenhet?
halsband eller armband?
mobil eller dator?
sv; blått
tidning
elton john?
lägenhet!
armband
mobildator, :)


gillar du albaner
sv; ser inget större fel med dem?


Tränar du?

Gillar du nån sport?

Hej svejs / fisey.blogg.se
sv, nepp jag tränar ingenting, men kanske ska börja styrketräna och simma med mamma på rosenlund,haha.
jag gillar lite terrängrytt, sen innebandy.


sjukt söt är du lilla flicka :D!
din blogg är gullig,
okej en fråga, :) är inte så bra på att ställa dem men,
vart redigerar du dina bilder? :)
sv; aw, va snäll du är !(:
jag redigerar mina bilder i paintnet, picasa och photof.

får jag adoptera dig?
sv; hm, okej! (:


är du tillsammans med sebastian wictorin?
sv; haha nej, men han ska fria :D

vilken färg har din tandborste?
vad vill du bli när du blir "stor"?
hur gammal är du?
sv; röd och vit :D
jag vet inte vad jag vill bli, stylelist kanske(:
jag är snart 14, :)


hur gör man för att lägga in en youtube video på bloggen ? (A) :D
sv; kolla denna länken, http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html :)

e du oskuld? om inte hur förlorade du den och med vem :D oskuld= vergin xD vet inteo m det stavas vergin men ah pusss <3
sv; jo jag är oskuld yosef, :) <3


hur länge har du bloggat?
tjänar du pengar på din blogg?
sv; jag har inte bloggat alls länge, (:
guuuuudnej :p

vilka är dina favorit filmer? <3
sv; never back down, twilight, sen o.c och gg om dem räknas, ;p


Vad är det som får dig att börja följa en annans blogg :)? Mode, sport , vardag eller något helt annat=)?
sv; det är nog deras vardag och modet, fjortisbloggar kan vara roliga oxå haha (:


sen vare inga mer, :)




my man, <3


Kommentarer
Postat av: josef

haha så min fråga kom med! xD

2009-07-24 @ 11:50:57
URL: http://jkpgalmost.blogg.se/
Postat av: amandus ;d

då kan du berätta för mig med vem du gillar!? :D

2009-07-24 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0