tillbaka

hej igen,
ute ur duchen nu, ska smörja in mig med kokoslotion, haha.
sen lägga mig i soffan med mamma med en fet skål med popcorn,
blir inget mer bloggande idag. ska ta med mig kameran imon,
så bilder kommer.


herregud vet ni?
jag hade min arm på min handduk så kände jag att det var nått som stack mig, men orkade inte bry mig, tillslut gjorde de jävligt ont så jag var tvungen att kolla, va tror ni inte att det va? jo, en tvestjärt, usch ja hatar såna extremt mycket. spindlar o sånt är ok. men inte tvestjärtar. så jag skrek somfan, och började lipa, så mamma kom och trodde det va nån här, eftersom jag lipade och skrek, men när jag pekade på den skrattade hon, och sa; men ta bort den då? och då fick jag ryck och skrek, ÄR DU HELT DUM ELLER? TA BORT DEN, *gråter* TAAA BOOOORT DEEN! och så gjorde hon det, tack så mycket mamma, :) pappa sitter fortf och skrattar åt mig, he. kul va? men nu ropar mamma. vi ses.
pussciao


förresten? vart tog sommarvädret vägen?

Kommentarer
Postat av: Louize

tack detsamma :D

Fortsätt gärna o följ den.

Va brun du blivit :D

2009-07-19 @ 00:53:09
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: paula

jag snodde den, förlåt (A)

& sjukt brun du är ! ;o

2009-07-19 @ 02:10:57
URL: http://annapaula.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0