tillfällig design&header

så nu är jag klar med en design och header, hade inge bra bilder elleså, så den blev inte så bra. jag vaknade nyss. usch, vadå slösat bort hela dagen? men jag somnade sent igår, eftersom jag messade med mr hemlig, haha. alltså, vill inte nämna honom ibloggen för jag vet inte hur det är mellan oss. och vanligtvis finns det folk som älskar att förstöra, :) men somsagt flyttar jag 1augusti tillbaka till huskvarna, så mååste packa ner lite grejjer. eftersom vi åker till grebbestad på lördag. bästis ska naturligtvis med. :) bilder och filmer kommer absolut, har inte träffat bästis på snart tre veckor, :( 
kommer krama sönder bästis på onsdag. men nu ska jag äta lite, lägger in bilder sen nyköping med ida. :)

xoxo. bellah,


bästis och jag för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design & sånt älllllsk ((LLLLLLLLLLL'

ilooveyou- <3

2009-07-18 @ 22:29:59
Postat av: Anonym

/linn :D

2009-07-18 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0